22 578 85 00

Formularz kontaktowy >>

Formularz kontaktowy

3W Platforma Budowlana Sp. z o.o. wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną firmy. Nowy znak marki jest wynikiem przejęcia aktywów Platforma dla Remontu i Budowy od francuskiego koncernu Saint-Gobain oraz jednym z elementów konsekwentnie budowanej strategii Grupy Kapitałowej 3W.

Ostatnie miesiące to czas dużych zmian dla 3W Platforma Budowlana (3WPB). 14 lutego 2020 r. rozpoczął się proces włączania do Grupy 3W, Platformy dla Remontu i Budowy skupiającej swoją działalność w czterech wielkopowierzchniowych marketach zlokalizowanych w Warszawie i w Czeladzi. Poza reorganizacją współpracy z dostawcami, przeniesieniem wszelkich danych i dostosowaniem ich do nowego środowiska informatycznego, do Grupy 3W dołączyło ponad 100 pracowników.

3W Platforma Budowlana, w obecnym kształcie to market budowlany nowego formatu. Szeroki, dobrej jakości i dostępny od ręki asortyment budowlany. Siatka rabatowa i programy lojalnościowe dla stałych klientów. Wydłużone terminy płatności i obsługa indywidualna z pomocą handlowców i doradców. Zadaszone parkingi, które są jednocześnie komfortową strefą załadunkową. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślić i zakomunikować te atuty.

Logo 3W Platforma Budowlana powstało poprzez połączenie sygnetu 3W oraz hasła Platforma Budowlana z charakterystycznymi, dla obecnych marketów, cięciami. Stabilną pozycję na rynku oraz wiarygodność biznesową spółki podkreśla wyraźnie zaznaczona, również poprzez zastosowaną kolorystykę, przynależność do Grupy 3W, lidera na rynku dystrybucji budowlanej w segmencie B2B w Polsce.

Logo 3W Platforma Budowlana występuje w dwóch wariantach:

Wariant podstawowy logo 3W Platforma Budowlana:

Wariant poziomy logo 3W Platforma Budowlana:

 „Nowa identyfikacja i nowe logo, będące pewnego rodzaju hybrydą, doskonale wpisują się w strategię rozwoju Grupy 3W. Oddziały zlokalizowane w pobliżu marketów 3W Platforma Budowlana  zostaną do niej przeniesione. Ten proces już się rozpoczął: w Warszawie przy Al. Jerozolimskich znajduje się oddział Chemii Gdańsk, a przy ul. Staniewickiej oddział 3W Dystrybucja Budowlana (3WDB). Kolejne relokacje będą następowały sukcesywnie w najbliższych miesiącach. Jeszcze w tym roku, przy markecie 3W Platforma Budowlana w Czeladzi powstanie pierwsze Centrum Budownictwa, m.in. z oddziałem 3W Dystrybucja Budowlana i 3W Izolacje Techniczne. Ten hybrydowy format, za którym stoją jakość, wygoda zakupów oraz oszczędność czasu, przeniesiony został również na nowy znak marki” – Michał Adamiuk, Prezes Zarządu oraz Dyrektor Zarządzający 3W Platforma Budowlana.

Nowe logo w komunikacji marketingowej zacznie obowiązywać od września 2020 r. Obecnie trwają prace nad zmianą identyfikacji marketów. W pierwszej kolejności nowy wygląd otrzymają markety w Czeladzi oraz w Warszawie przy ul. Puławskiej, następnie zmianą zostaną objęte pozostałe dwa punkty w Warszawie: przy ul. Staniewickiej oraz przy Alejach Jerozolimskich. Sukcesywnie wymieniane będą również materiały marketingowe, jednak w okresie przejściowym, stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych miejscach.

O wprowadzeniu nowej identyfikacji informować będziemy w mediach tradycyjnych i cyfrowych oraz poprzez sieć Doradców Stacjonarnych i Przedstawicieli Handlowych 3W Platforma Budowlana.